0
Your Cart

مجموعه عکسی از مادر و فرزند

پروژه‌ی متفاوت عکاسی از مادر و فرزند، مجموعه عکس آنا و ایو

📷 به مناسبت روز مادر فکر کردیم بد نیست عکاس اوکراینی را معرفی کنیم که یک ایده‌ی عجیب را برای پروژه‌ی عکاسی‌اش انتخاب کرده: بچه‌هایی که گاهی از مادرهایشان بزرگ‌ترند!

🫂 ویکتوریا سوروچینسکی برای مجموعه عکس «آنا و ایوْ» از رابطه‌ی پیچیده و صمیمی یک مادر و دختر روس که در مونترال زندگی می‌کنند عکاسی کرده است. این پروژه هفت سال طول کشیده و سوروچینسکی در این هفت سال ویکتوریا بزرگ شدن و تغییر شکل هر دو شخصیت و تکامل رابطه آن‌ها را دیده است.

💫 این مادر ۲۳ ساله و دختر ۳ ساله‌اش در این هفت سال در سرزمینی غریب با هم بزرگ شدند و با زندگی و رؤیاها و خیالات همدیگر کنار آمدند.

📷 ویکتوریا سوروچینسکی فکر می‌کند که مرزهای رابطه‌ی مادر-فرزندی، واقعیت و داستان، کودکی و بزرگسالی در هم‌تنیده و وابسته به یکدیگرند. خیلی از مادرهایی که عکس‌های او را دیده بودند هم اعتراف کردند که واقعا همیشه هم این‌طور نیست که مامان‌ها آدم بزرگِ این رابطه‌ی مادر-فرزندی باشند.

معرفی مجموعه‌‌ی عکس‌های دیدنی جهان یکی از برنامه‌های ما در بلاگ نشر ادامه است. می‌توانید مجموعه‌ عکس‌های متفاوت دیگری را که ما پیش از این در این صفحه‌ی ادامه معرفی کرده‌ایم در بلاگ ببینید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *